Värdefulla tid

Vad jag uppskattar mitt liv enormt mycke just nu. Det finns såna guldstunder i livet, i vardagen som fyller hela min själ. Trodde aldrig livet skulle kunna vara så som det är. Är så tacksam ifrån djupet av mitt hjärta <3
Är hemma hos Örjan med hans barn ikväll. Kärleken ifrån hans barn, och det dom är, och det dom ger... finner inga ord för att beskriva kärleken jag känner. Är det sånt här som är livet? Att bara vara med, vara delaktig, uppleva och känna sig så fri i livet?
Är så enormt tacksam över den vägledning som leder mig i livet... den del jag har vågat ta del av i livet, som gör att det går att känna de här.
Vill så mycke väl i livet, och låter kärlek och mod vägleda mig i varje andetag jag tar!
Känns som att jag förstår vad kärlek är, och den känns i hela min själ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0