Så himlans skön dag....

Efter två veckor i en, som det känns, evig bubbla så känns det som att den börjar avta! Gud va me saker de har hänt den senaste tiden.
Har haft en jätte fin dag med min familj idag. Vi åkte ut med Tilda på ridning i morse. Hennes andra gång bara. Jag fick vara med och leda. De fick mig att minnas tillbaka till när jag själv var sex år och började rida :) De är de som är så himla fint me att få vara med ungarna. All min egen resa och alla minnen ifrån min egen uppväxt som blir.
När vi kom hem ifrån stallet så tittade vi på en film allihopa. Örjan å jag somna...och Emil försökte länge hålla mig vaken utan resultat :)
Sen efter massa mys i soffan så tappade jag och Örjan upp ett bubbelbad och bara rådde om varann. SÅ välbehövligt! Jag har verkligen uppskattat min man idag, och min familj. Och de känns så gott att kunna njuta av tiden utan att de behöver hända en massa. Närvaron av deras själar är de som har fyllt mitt kärleksrum.
Har hållt på i några dagar med att pussla ihop en minnesfilm till Liv. Jag kan inget om sånt där å program å sånt...men jag fick ihop ett och de är jag nöjd med. Har verkligen känts som att jag är med henne igen...å fy va jobbigt det vart igår när jag for in till stan. Önskar verkligen av hela mitt hjärta att hon kunde komma tillbaka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0