Hockey :)

Ååååh :) Ikväll var vi på hockey. Brorsans lag spelade här i Tierp. Så jävla kul å se han spela igen...åh gud va ja saknar hockey alltså!
Saknar mina syskon me...JÄTTE mycke. Saknar Våla å tiden förr.... JÄTTE saknad blev de :/
Ibland krockar mina världar....så känns de. Mitt förflutna med nuet.....eller krockar är kanske fel ordval. De är många gånger ja saknar dom hem ifrån. Familjen å vännerna. Ibland vill ja bara flytta hem, fast ja vill inte de egentligen heller. Ja behöver de som är här uppe. De är konstigt att bli "vuxen å stor" ibland :) När ja känner mig liten....

Kommentarer
Postat av: Karin Edvardson

Hej Linda tack för att jag fick ditt förtroende att fortsätta följa dig på din blogg. Som jag skrev i mitt meddelande på facebook, så stannar allt i mitt hjärta och hjärna.Hoppas att allt är bra ändå trots att någon människa är "knäpp" mot dig. Hälsa till Örjan och låt kärleken bara vara och växa då blir den allra bäst. Talar utav egen erfarenhet. Kramar från Våla till er båda

2010-09-19 @ 07:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0