Mys kväll :)

Den saknade dottern återfann sig hemma igår :) SÅ himla mysigt! Jag var på kvinnomöte som blev ganska förlösande. Skönt liksom. Hade haft en rätt dryg dag innan, dels för att jag är så himla trött igen. Sover länge på mornarna men somnar mitt på dan iaf som att jag skulle ha vart vaken jätte tidigt. Fick som vanligt möta beundransvärt mod på mötet och följa människors utveckling, känna igen mig, och bli påmind om att jag är aldrig ensam. Fick skratta gott och det var de som var förlösande för min själ just då :))
Sen så kom Felicia efter mötet och det är så himla himla mysigt när hon kommer :) ALLA, till och med hundarna blir överlyckliga! De märks liksom till och med på dom hur mycke dom har saknat henne. Vi pratade och bara var, sen var ungarna på övervåningen å bada å dona. Elaine kom över så vi fika och mös vid köksbordet. Örjan & jag spelade låten för henne som vi ska spela på hennes dotters dop, hon verkade jätte nöjd så de blir kanon :)
Sen avslutade vi kvällen, jag Örjan och Felicia i vårat rum och tittade på film. Ungdomsfilmen 13. Riktigt bra film. Jag somna ja så klart efter typ halva men Örjan å Felicia titta klart och mös tills de var slut :) Guldstunder!
Idag om nån timme så kommer Elina & Lilla hit ♥ Mysigt! Så imorgon drar vi på stan och buspalatset :)

Kommentarer
Postat av: Karin Edvardson

Tänkte skriva på facebook, men jag tar till din blogg istället. Tittade på klippet med dig och Örjan och konstaterade att fan att man är snart 58 och inte längre kan få barn. Men så kom jag på en sak jag kan ju döpa mig igen, för jag vill ju att ni ska spela på mitt dop också. Det var så bra och jag måste tacka både dig och Örjan för att ni låter oss få vara med om otroliga saker, trots att vi finns på avstånd. Kram till er alla från mig

2011-08-27 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0