Myyys :)

Gud va ja trivs med mitt liv ♥ Är så himla lycklig i själen!
Fysiskt i min graviditet är de rätt jobbigt, ja känner mig som en pensionär med krämpor å orkeslöshet...men de gör inget :) Hur trött ja än är fysiskt så är ja så himla glad ändå! I måndags började förvärkar som ja kände av som höll i sig på tisdagen med. Sen vart de lugnare. Så kommer de liksom å går. De är tydligen så, och kan vara i en månad innan de är dags med. Känner mig rikt välsignad till de liv jag har idag.
Hemma håller ja på typ hela tiden, tänk om de alltid kunde va så här att jag vill och orkar ha fint hemma?! :) Dom som delat med sig av sina graviditeter och hur dom har de efter att bernen kommit säger att de är som bortblåst de här med att hålla fint hemma. Så vi får se :)
Idag har jag gjort klart mitt lilla till bröllopet som ja fixat med hjälp av Örjan. De känns jätte kul att få "ge" Sanna å Mikal de på deras bröllopsdag. De vankas ju bröllop nästa helg, ååååh så himla fint de kommer va :) Längtar och ser fram emot de himlans mycke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0