HÄST :)

Ååh va ja har saknat att rida och omge mig med energin som hästar ger <3 Så himla mysigt :) Berättade för Suzanne att jag kände jätte strkt dan efter första ridningen med henne att jag vill ha en egen.. men de går ju liksom inte. Har inte råd med de. Då föreslog hon att vara halvfodervärd och de alternativet är kanon! Då kan jag och Felicia dela den tiden :) Och rida varsin lektion i veckan, hon är RIKTIGT duktig!
Jag tycker de är så mysigt att ha de här i mitt liv igen...en början igen på nånting nytt, gammalt nytt :)
Här e underverket :) Labello heter han och är 168-170 i mankhöjd :) Riktigt stor och supertrygg häst :) De var kärlek vid första ögonkastet!
Idag har jag vart med Emma till Näsviken och kollat på barnvagn, och sen åkte vi till några affärer i stan, och en liten snabb visit hemma hos dom! Lars kläckte skönaste kommentaren när vi kom hem till dom. Emma skulle kolla efter ridbyxor åt mig så sa hon de till Lars så säger han:
"Jaha, ridbyxor? Har du byxor på dig när du rider?"
Haha, typiskt Lars och resten av karls släktet.

Konflikter kan antingen föra en längre ifrån varann, eller närmare....
Det är dagens lärdom....idag blev de närmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0