Måndag & ny vecka igen :)

Japp, nu är det måndag igen och en ny vecka. Den här veckan är alla barnen hemma så det kan bli intressant att de hur många utbrott som kommer den här veckan ;) Känns som att jag verkligen vill göra vad jag kan för att ha tålamod och göra mina egna förändringar och låta dom vara i sin tid och process i sina liv. De är inte de lättaste alla gånger.
Idag var jag ute å red igen, fyyy va ja tycker att de är kul alltså :) Mår så himla gott i själen av att få väcka det hjärtat till liv igen. Jag hade rätt svårt att få Labello att gå böjd i vänster varv och guud va irriterad jag vart, men Suzanne som jag rider för är klockren och hörde ingen frustration i hennes röst alls utan blev bara vägledd och peppad att träna vidare. Vilken skillnad de är att rida lektion på en skola när de är kanske 5-6 st till på den. De blir inte alls samma kvalité som en privat lektion.
Vi är jätte intresserade av att vara halvfodervärd på honom, men som ekonomin ser ut just nu så funkar inte de. Så vi kör lektioner och de går ju att hyra honom själv med om vi/jag skulle vilja de. När jag skaffar mig ett jobb igen och om möjligheten finns så kan vi ha honom som "våran" :)
Det var några rådjur i hagen brevid paddocken som rada upp sig så snyggt :) hihi.
Dom ridbyxorna (ser lite mångo ut) vann ja på tradera :) 66 kr blev priset :) De äre värt :) I dagarna kommer min "nya" hjälm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0