Tankar och funderingar...

Idag har jag och Örjan vart osams mycke... ibland träter vi mer än nödvändigt på varann. Att vi bråka om dessa små saker är för mig bevis på att jag behöver göra annorlunda i mitt liv. Att det fattas nånting, att jag försöker gå min egen väg och att mitt j*kla ego får härja....
Självklart är de normalt att bråka om små saker också, de är inte de ja säger... men ja känner skillnaden på hur jag reagerar, och hur VI reagerar. Och hur de har vart när vi är i kontakt båda två. Då blir de inte ens disskussioner av små saker. Dom andliga principerna leder då...
Satt och läste igenom min blogg.... och jag kan faktiskt helt ärligt tycka att jag är en fin människa :) När jag inte känner mig så just nu... och bli påmind om hur "jag" är, när jag är i kontakt... när jag kan minnas och känna hur det har vart. För mig kändes de viktigt just nu faktiskt :)
Jag blir så otroligt L A T när jag är arbetslös... vet egentligen inte hur bra de är? Skulle kunna lägga in en växel för att hitta ett jobb också, ett extra iaf eller vad som helst :) De sociala saknar jag :) Vi har städat för fullt här idag, skönt att få saker gjorda. Jag gör som annat i livet med ordningen i huset... lagrar skiten!! Min kontaktperson sa till mig förut att "när hemmet börjar bli stökigt och disken bli kvar på bänken, då är det dags att titta in och fråga sig själv, hur mår jag egentligen?" Mmmm... ja kommer på allt med sån fördröjning :)
Vi var och släppte våra hundar i skogen tidigare idag, de är som att slå två flugor i en smäll att aktivera sin hund. Dom får din dos av aktivitet och blir stimulerad, och jag får ju faktiskt min också. Och hade jag inte haft hund hade jag inte bara åkt ut i skogen.
Kom på en sak i förbifarten... sen jag skrev sist så är jag faktiskt rökfri :D :D :D :D 2 veckor och 2 dagar :D D D :D
Dags att vara rädd om det jag är välsignad med... å inte ta de för givet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0