Bebis på väg :)

.. Inte våran :D men våra grannars bebis är på väg ut nu :) Dom kom in inatt runt tolv och förberedde mig på att vara hundvakt. Såååå spännande. Natten med valpis Freja har inte vart nå rolig, har inte fått sova nånting. Kanske 20 minuter eller nå. Har försökt somna när hon väl har slappnat av och lagt sig. Lill plutten :)
Vid 01,00 inatt åkte dom in, Örjan (inte min) kom hem runt 06,30 i morse och hämtade bilbarnstolen deras och gjorde iordning mat till hundarna och ringde över hans pappa som kom och tog hundarna istället. Vilket jag tyckte var skönt, min Örjan har ju vart borta inatt så jag skulle ha blivit själv med 5 hundar annars. Då var hon öppen bara 1 cm på den tiden som hade vart inne :/
Jag bara väntar å väntar på att dom ska ringa... har tänkt på dom hela dagen och hoppas allt går väl ♥
Gud vad jag är glad över att ha min man hemma igen :) Såå nyttigt att vara ifrån varandra och såå mysigt att längta :)
Bjuder på två magbilder av oss, ena är min å andra är hans... skillnaden är inte så stor :D
Allra första vi fick se av våran lilla ♥ v.5 bara tror ja de där var.

Kommentarer
Postat av: MB

man har juh hört talas om skengravid. :) <3 till er

2011-06-25 @ 18:06:43
Postat av: Linda (jag)

Haha, jaa min man stärker den myten liksom ;) <3

2011-06-25 @ 20:18:31
Postat av: Karin Edvardson

Inte visste jag att ni väntade "tvillingar" kram från Våla

2011-06-25 @ 23:40:56
Postat av: Linda (jag)

Hahaha, kram Karin :)

2011-06-26 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0