Dagen före examen!

Ja idag var det sista skoldagen för barnen, och imorgon är det avslutning ute på fränö :) Emil och Tilda tränade på sångerna medans jag hängde tvätt, så mysigt :) Målade naglar och förberedde lite. Minns när jag var så där liten, sommarlov var ju en hel evighet! Och underbar! För mig var sommarlov camping semester :)
Emil är ju bara för go, de är inte varje dag jag får äran att prata om tjejer med en 11-åring, de är stort de kan ja lova :) Och hans fina fina inställning till så mycket är beundransvärt. Emil är verkligen den som är lättast att prata med och som är en väldigt känslosam liten/stor kille ♥
Från förra årets avsluting.
Var in en sväng till stan och besiktade pappas bilen idag, och efter de så stannade jag hos Mariana ( och Glenn) och fikade och pratade, blev ganska länge :) Riktigt mysigt och otroligt uppskattat. Länge sen vi träffades nu :)
Sen har ja vart helt däckad på soffan och bara vart otroligt trött :/ Tur att de är sovdags snart, då kommer ja säkert vara helt pigg :) Ser fram emot morgondagen!
Vårat efterlängtade barn ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: örjan

2011-06-10 @ 01:48:58
URL: http://barapappa.blogg.se/?tmp=10014509
Postat av: frida

Fin ungar :)

2011-06-12 @ 08:54:18
URL: http://elaismamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0