Kanon dag!

Vilken kanon dag de har vart idag, många små pusselbitar som bara lagt sig, en del "måsten" som har blivit hur bra som helst bara :) De ena har lett till de andra och de ja inte ville göra blev kalas att göra! En sån här dag när jag bara är tacksam över ödet, det som är meningen... som får min tro att bli starkare. Med bara dessa små saker som sker ♥
Bestämde mig igår kväll att jag skulle gå upp med barnen så Örjan skulle få sovmorgon nån gång. Just inatt så har ja kisssar ännu värre än ja brukar, ja är redan less på de och alla som vart gravida brukar le och säga "ja, de blir bara värre"... så de har jag ju att se fram emot då → not ← :) I alla fall just inatt så har jag vart uppe och kissat varje timme. Sen vakna jag slutligen före sex av mess ifrån bilprovningen. Fanns ju inga lediga tider förns i mitten av Juli :/ Så ja satte upp mig på vänt lista för avbokade tider. Så fick vi en tid i morse, JAAAA :D Överlycklig vart jag. Sen är ju bussen fixad nu också så ja tänkte, "äsch ja skriver upp den med på väntlista och kollar tid... då fanns de en tid 07,10.. vilket vi skulle hinna med. Så upp och väcka Örjan ändå och fråga om vi skulle boka den tiden och vem som skulle åka, så han som knappt sovit nån timme alls kliver upp och åker in :) Jag fixar frukost till barna och börjar göra mig klar för att fara in till stan lite senare och besikta pappas bil medans Örjan också ska in igen på möte på soc. De är ju så komiskt dom dära "anonyma" anmälningarna som kommer in efter att vi själva gjort anmälningar med saker som absolut inte är ok! För att citera hur brevet börjar:

Örjan och Linda är mycket märkliga personer & har inga planer på att smälta in bland oss alla andra utan de ska märkas & vill ha högre rang än oss andra. Nu märks det tydligt att de har påverkat barnen på olika sätt. En av barnen uppvisar ett sätt som är skrämmande likt Örjans, hon skvallrar om andra barn negativt, är allt för ofta dum på andra barn genom att skrika fula ord (även könsord) efter andra barn utan anledning. Kastar sten, kottar, sand på barn som går förbi eller leker i närheten. Kan säga att den ska ha sönder någons saker när den inte ser. Hotar med Örjan och Linda ofta som den vet att barnen är rädd för. Det här barnet skapar ofta oro och konflikter på området. Barnen vill inte vara med det här barnet på flera år cig akka trir de är PGA att Örjan har format den att bli så här, den kallas lill-Örjan elakt nog. Barn har försökt bjuda in de här barnet i lekar men när den ej får sin vilja igenom bir den elak, säger fula ord & numera så spottar den den på dom andra barnen & alltid hämtar den Örjan som som den vet dom andra barnen är rädd för. När han kommer så har han en annan historia som barnet ljugit ihop & Örjan är inte förståndig nog att lyssna på andra utan gormar & verkligen anklagar & hotar med än de ena än de andra. Drar ofta upp att han ska gå hem & ringa polisen vilket vi vet att han gjort på många barn där Örjan ytterligare hittar på historier. Barnet står ofta & ler bakom han vilket visar ett osunt spel ifrån deras sida. Det är tydligt hur lik sin pappa barnet blivit.

(Hoppar fram nån sida i brevet)
Linda som är fd missbrukare sen inte allt för länge sedan klagar ofta, hon har till och med grinat över hur jobbigt det är. Hon är inte heller snäll emot barnen (främst ena). Många har sett & hört hur hon skäller på barnet på ett omoget sätt & vräker ur sig fula kommentarer eller svara barnet spydigt. Många reagerar på att hon är falsk att hon ena stunden är trevlig mot Örjans barn för att i nästa vara spydig. Inför folk spelar hon trevlig & en bra styvmor till Örjans barn, men hon har många genomskådat. Självklart är hennes sätt inte bra för något barn. De märks att hon vet hur hon ska spela, har gåvan som Örjan har, talets.


Det var en del av den "anonyma" anmälan som kom in, och vi är 1000% säker på vem det är. Jag bara skrattar, ska dela med mig lite av resan bakåt med den här människan när jag känner att jag vill de. Allt hon anklagar andra för är vad hon själv utsätter folk för. Har aldrig mött en så sjuk människa nån gång. Jag gjorde en anmälan efter att bland annat ett av hennes barn var med och ofredade och misshandlade Örjans ena barn. Sen kom de här! Haha. Inget alls att lägga energi på men var bara tvungen att dela med mig av anmälan, just för er som känner mig och Örjan och hans barn...som förstår vilken sanning de finns i de här!
Nu ska ja över till grannarna och fara in en snabbis till stan i bussen, länge sen vi åkte i den allihopa :) Myyys :) Nedräkning till kort semester, som jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: åsa

hjälp vilka sjuka människor det finns :s

verkligen läskigt, när dom är kapabla till typ vad som helst .. duktiga på att ljuga å manipulera också (har tyvärr också mött på den typen av folk)

2011-06-11 @ 20:06:20
URL: http://sexania.blogg.se/
Postat av: Linda (jag)

Ja hjälp är rätta ordet kusin! De här är bara en tusendel av eländet med :)

2011-06-26 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0