Ledsen och funderar...

Hmm :/ Vet inte hur ja ska känna eller reagera... men känner mig jätte ledsen av vissa människor och bortvald. Och jag fattar inte vad som hänt eller varför? Orättvist behandlad känner jag mig och lite som ett frågetecken. Nu är det bara mina egna tankar och funderingar och "konstateranden" som ja skriver om och inget jag vet hur det är heller.
En del av mig vill bara strunta i det.. och låta tiden få göra sitt. Behöver inte lägga nån energi på mina funderingar, det jag kan göra är att prata och fråga hur det ligger till. De är just nu som ja känner att ja är verkligen ledsen! Vet inte hur mycke ja överreagerar med mina graviditets hormoner heller och om de ens är de.. nog för att ja är överkänslig i vissa lägen och att världen blir lite smått konstig ibland ;)
Åkte in på kvinnomöte ikväll iaf, GUD SÅ SKÖNT ATT ÄNTLIGEN KOMMA IVÄG! Hade de inte vart för att ja öppnar mötet så hade ja inte åkt in, så de är otroligt bra att göra service ibland för att komma iväg dom där gångerna de hade vart lätt att ha en ursäkt. Var SÅ otroligt trött och de kändes som att ja hade kunnat somna ståendes. Trodde ja skulle somna på mötet med men de märkliga med den där lokalen är all energi den ger. Bara av att stå som den är. Uppe på en kyrka och med gamla fula möbler och ingen större känsla i renovering och inredning, gammalt liksom :) De har hänt så mycket i den där lokalen i min själ och de gör de varje gång jag är där. Skulle aldrig vilja vara utan mina möten. De är tack vare dels dom som jag har de jag har idag!
Är de nånting jag verkligen är trygg i så är det att allt är alltid som det ska, och det jag sår det får jag skörda. Goda tankar och god vilja skapar gott mående och god anda. Ibland är livet mer i uppförsbacke och känns kanske jobbigt att ta sig igenom vissa saker som sker, eller mer att ja vill hoppa över dom. Smita förbi. Och är de nånting jag har lärt mig så är de att de funkar inte så. Dom prövningarna som jag har att lära av återkommer på ett nytt sätt senare i sånt fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0