Nu har han kommit :)

Åååh, världens finaste lilla kille kom inatt ♥
Vi har precis fått krama om en mäkta stolt pappa som har vart hemma och sovit, och gråtit tillsammans av lycka! Vilket under de är när barn kommer till världen, vilken aura, vilken närvaro..så mäktigt. Och då har jag inte ens vart med inne när han kom till världen, å ja har inte upplevt själv ännu att föda barn. Tror ni jag längtar? ENORMT kan ja säga :)
VÄLKOMMEN VACKRA LILLA BARN ♥
Har börjat tvätta våra kläder som vi har fått låna, huuuur mycke som helst, de mesta av Frida & Micke :). En del har vi fått av olika :) Hade en kväll förut som ja satt och matcha ihop kläder och bara drömde mig bort. Och så har ja suttit idag med :) Tilda och Tindra satt med och blev lika tokiga dom med av längtan. Oj oj oj vad jag känner mig RIKT välsignad, ja väljer det ordet för så känner ja, att jag väntar ett fantastikt under som ligger i min mage ♥
Tänk när våran vagn står här hemma, å när vi väl får tag i sängen jag vill ha. När ja får bädda i ordning och bara vänta tills vårat älskade barn ligger där å snusar :)
Imorgon ska ja träffa Frida & Sanna och de ser ja också fram emot, såå länge sen vi umgicks och bara var. Och deras småttingar som växer så de knakar. Barnen visar att de är FÖR länge sen vi sågs :) Elai som faktiskt är min gudson ♥
Ja känner mig helt salig :) Livet är fantastikt vackert!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Det finns inget bättre än att bli mamma, det är lycka varje gång man tittar på barnet :)

Du kommer bli en fantastisk mamma Linda.

Kram/My

2011-06-27 @ 21:03:38
Postat av: Linda (jag)

Jag kan verkligen tänka mig att de måste vara de största som händer en i livet att bli mamma :) Ja längtar verkligen och ber att allt kommer gå väl :) Tack för att du tror på mig som mamma :)

Stor kram till dig

2011-06-28 @ 00:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0