Sommar...

Gud va härligt det är med dom här dagarna när solen steker :) Överdrivet varm tycker ja inte att de har vart men suttit ute å njutit har ja :) Fantastiskt :) Elaine kom över på kvällskvisten med symaskin så ja sydde in en del linnen och några klänningar. Fatta att jag får sy in kläder ja hade förra året även fast jag är gravid nu i v.23. De e ju lite roligt. Vart så himla himla glad över kläderna ja sydde in, och bara älskar två av färgerna. Pastell färger är liksom så mycke jag :)


Låg och funderade lite över förändringen som kommer att bli för mig med att bli mamma. Den går aldrig att förstå innan tror jag, men att den kommer bli stor är ja införstådd med. En del tankar kan få mig att bli lite rädd, just för att jag inte VET hur det är. Har vänner som vart chockade över omställningen att bli mamma, och förändringen som blev i deras liv. Känns som att de är bra att faktiskt stanna upp i dom här funderingarna också, inte fastna i de, men begrunda och inte vara naiv. Och den LÄNGTAN efter vårat lilla underverk kan ju få vem som helst att bli tokig :) De är SÅÅ fantasitkt mysigt att vara gravid och sen jag passerade v.14 så är de de häftigaste ja har vart med om <3
Nu är de dags för mig att stänga mina grön aktiga ögon så ja orkar upp imorgon med dom större barnen :) Snart är de sommarlov för dom, guuud va mysigt :) De gillar ja verkligen att få återuppleva min egen resa genom livet från när jag var liten när ja får följa barnen på deras resa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0