Fast car

Nu börjar den sitta lite bättre :) Kul :) Örjan hjälpte mig att komma förbi de där stoppet, ja fatta inte vilket ackord de va man skulle ta.
Idag har jag och Ängelie vart på baby sång. Det är så himla mysigt. Första gången tyckte jag det var jätte pinsamt men den här gången kändes de mycke bättre. Så kul att göra nånting tillsammans med andra barn så där :) Vi försov oss i morse :| Ängelie brukar ju vakna runt 03,30 och käka välling men inatt..eller imorse vakna hon 05,30. Vilket gjorde att när hon väl somna om så vakna hon ju senare än hon brukar. Annars vaknar hon efter 07,00. Så vi fick stressa upp båda två och jag hatar verkligen att stressa, då hoppar ja hellre över det jag planerat. Fast det är också såna saker som får mig att må dåligt, när jag inte gör det jag planerar. Så Örjan peppade mig och hjälpte till med att ge henne frukost så jag hann göra mig klar själv å se lite mänsklig ut :)
Fick (?) en ny dress av Frida igår :) Ja åkte till dom och hälsade på en sväng efter badet och fick äntligen se hur dom bor. Dom har ju flyttat. Ja tycker de e skit kul med lite annat än vad jag själv kanske hade köpt :)
Nä nu ska ja försöka få min lilla prinsessa att sova :) Hon sitter här och låter som ett monster... fast hon pratar liksom så :) haha, go unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0