Glad Påsk...

... Ja då var påsken över... eller de är den ju inte. De är ju faktiskt påskdagen idag. Just röda dagar och helgdagar märks egentligen inte speciellt mycket tycker jag. Å helst inte påsken, den är inte så speciell alls för mig. Min mamma och mormor har vart här sen i Fredags å de har ju vart jätte mysigt :) Trots att vi inte har gjort något speciellt alls så har tiden gått jätte fort känns de som.
Känner mig lite som i ett vakum emellan åt... de händer en del i livet och de känns som att ja sitter fast. Funderar på mina värderingar, moral, kärlek, familj, respekt, självkänsla, samvetet... Livsgnistan, drivkraft...självrannsakan....
Bara för idag, en dag i taget! De mantrat finns hos mig hela tiden. Bara för idag kan jag välja att göra annorlunda, och bara EN dag i taget. Då blir inte saker å ting så stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0