Inredning :)

Aaaah men shit va ja saknar att jobba ibland. GUD va ja saknar de mycke! Va in på Åhléns igår efter lunch mötet och gick omkring där och skulle handla till sovrummet och alla idéer jag får, allt jag skulle vilja skapa. Och just inrednings avdelningen där får mig tillbaka till tiden på Hemtex. Ja skulle verkligen vilja söka jobb igen i affär med inredning. Typ bara som till helgen än så länge. Vi får se vad planen är :)
(Lägger upp bilder på inköpen sen och resultatet av rummet när de är klart)



Vi var ju hos Frida igår å hade as mys, kvalitets tid när de "funkar" för alla. Jobb och familj för vissa så är de inte alltid så lätt att hinna me allt man kanske vill göra. Vi hann träffa Sannan å Mikal en sväng också, de var en trevlig överaskning :) På kvällen kom Moa å jag på att ja ska komma till henne idag å käka me dom å mys pysa :) Örjan ska på ultimate fighting i Sundsvall å ska titta när Sebastian tävlar! Sen kom Moa å jag på att vi ska skapa oss några lampor :) Va kuuuul :) De finns massa förslag på hur man gör om man googlar. Verkar ganska enkelt men man lär säkert pröva på några innan de blir som man vill ha de :) Å va ja älskar när min kreativa sida är väckt. De är så himlans kul! Ja skulle ju vilja göra en egen säng gavel också... får se med pengar och så hur jag gör med de längre fram :)
Åkte iväg till Dakapo och köpte en lampa till vardagsrummet och en spetsgardin som jag ska försöka få till en lampa av också. Ja uppdaterar hur och kommer med bilder om de funkar å blir bra :)

Vi har verkligen en helt fantastisk unge! Hon somna hos Frida igår vid 20,00 på kvällen... å sov i Fridas famn tills vi åkte hem. Sov fast Frida klädde på henne, sov i bilen (förutom en sväng när hon tappa nappen) Sov när ja kom hem, när ja klädde av henne... och sov fram tills att hon fick välling på morgon sidan :) Behändiga fantastiska unge ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

hej tips på sänggavel:spånskiva som du sågar till, tjock vadd ,finns på jysk el. syaffär, valfritt tyg från tex. ikea, häftpistol - lätt och byta tyg när du tröttnat!

2012-04-21 @ 22:55:12
Postat av: Mig

Tack för tips! :)

2012-04-22 @ 17:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0