Rummet!

Lägger upp lite bilder på rummet! :)

Hela den här helgen har både jag & Örjan vart borta så det ska bli otroligt skönt att bara vara hemma idag. Jag uppskattar hemmet så otroligt mycket mera när jag inte jämt är i de :) Ska göra lite go käk nu snart sen är de utröstning i Big Brother som gäller :)
Det slog mig tidigare idag... med känslor. Att de ska va så svårt att bara acceprtera dom utan att värdera, jämföra eller göra dom till "fel". Att det ska vara så svårt att bara acceptera sig själv precis så som jag är. Att jag duger precis så som jag är. Livet är ingen tävling, å de finns heller ingen domare som bestämmer vad som är rätt och fel. Önskar jag kommer till ron i mig själv nån gång, där jag bara får vara jag, och duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0