Självkänsla!

Började dagen med att läsa ur den boken. Den är ju helt fantastisk! Så mycke som ja blir påmind om och så jäkla skönt att komma ut sin bubbla när ja läser. Och få igen verktyg till vad jag faktiskt kan göra själv för att må bättre i mig själv :) De tycker jag är fantastiskt!
Annars har min dag vart ganska seg... har inte gjort så speciellt mycke alls idag. Inge nyttigt hemma, å inte iväg på nå äventyr. Jo de ända emot kvällen var att jag åkte in för första gången på typ 1,5 år och sola :) wihoo! DET har jag saknat. Så får se om ja solar varannan vecka å simmar varannan kanske?! Pratade med mammsen och hon kanske kommer upp till helgen *hoppas* de skulle va as mys :) Vi ska iväg några stycken till kaked å grilla och träffas med barnen på lördan, så de e ju bara kul om hon e me då och får ta de av våran gemenskap här uppe :) Min lilla mamma :) Sen händer de så mycke med Ängelie nu så de tycker jag också är kul för båda deras skull att dom kan träffas så ofta som de går. De är nånting som är jätte tråkigt verkligen med att ha familjen boendes så långt ifrån :(

Fan , bytte till sommardäcken idag och upptäcker då att det är punka på ena däcket ?! Så jävla sur man blir då. Örjan åkte ju å köpte dom i Bollnäs för några veckor sen. Sånt där tycker ja e fult alltså. Men så är det! Bara att lära sig till nästa gång att kolla upp dom bättre :)

Nä! Nu dags för kvällsfika och sen Big B :)
En fin kväll till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0