Ja då vare Tisdag då....

... idag ska jag in på ett personligt möte kl 15,00, sen ska jag fara iväg till Iggesund för lite egen tid! Simma, bubbla och sola :) Var in till stan igår innan mötet och köpte ny bikini.
Känns viktigt att hitta den här tiden för mig själv. De är att sätta värde på sig själv att ge mig tid. Jag är så mycket bara mamma ibland känns de som och de är inte allt för lätt att hänga me i alla omställningar och förändringar.
Valde bort att titta på big brother igår kväll och satt istället och lärde mig en ny låt på gitarren. Plock. Ja kom inte så långt men ja ger mig inte :) Känns skönt att välja bort en del "surr" runt omkring mig som bara gör att jag är uppkopplad och frånvarande. När jag väljer bort de så kanske ja blir mer delaktiv i mitt liv?
Nu lär ja ta hand om min dotter :) Hon far omkring och river i kökslådorna :) Fantastiskt kreativ och snabb :D haha. Nog för att jag kände lycka innan och hittade "en kraft starkare än mig själv", men ändå så, sen jag fick Ängelie så undrar jag ibland vad kärlek va innan, och lycka?! Att få bli välsignad med att vara förälder är de största jag har fått känna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0